2014. november 13., csütörtök

Szégyenkezés

Sziasztok!
Sajnos most nem résszel jövök, mint az megszokott.
Sajnálom, ma nem tudok új részt hozni, azt hiszem, kicsit túlvállaltam magam az utóbbi időben és a tűrőképességem elég bizonytalan lábakon áll. A héten még egy igazán mély levegőt venni se volt időm, ma befejezném a részt éjfélig, ha lenne időm, de nincs, holnap (is) 4 dolgozatot írok, tanulnom kell.. A részt csak félig van kész, holnap addig nem fekszek le aludni, amíg be nem fejezem, ezt megígérem. Többet nem fog előfordulni hogy kések, nem csinálok belőle rendszer, épp elég rosszul érzem magam amiatt, mert képtelen voltam befejezni. Ne haragudjatok!
Igyekszem összekapni magam és magasabb színvonalú fejezeteket írni, hiszen én magam sem vagyok megelégedve a mostani teljesítményemmel, nemhogy akkor ti...
Ezerszer is elnézést kérek a késésért, sajnálom, ha csalódást okoztam!
Nessa. xx

14 megjegyzés:

  1. Szia Nesa!
    Ne butáskodj! Nekünk olvasóknak kell megköszönni,hogy egyáltalán hozol nekünk ilyen fantasztikus történeteket,mint ez vagy a többi másik blogod! Azért ne vállald túl magad és pihenj is! <3 :)
    Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Jajj, eszméletlen aranyos vagy! <3
      Igyekszem kipihenni magam, s többet nem fogok késni.
      Szép hétvégét!
      Puszi. :)

      Törlés
  2. Nessa!
    Én megértelek és ne hajtsd túl magad..Mi tudunk várni (legalább is én) írd nyugottan...nem haragszunk :**

    VálaszTörlés
  3. Drága Nessa!:)
    Egyáltalán nem haragszunk, hisz először is neked kell jól lenned, a rész még várhat:) És köszönjük hogy hetente vannak részek, más blogoknál egy hónapot vagy többet is várni kell:)
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága! <3
      Nem kell megköszönni, nekem teljese egyértelmű, hogy ha azt mondtam, hetente lesznek részek, akkor hetente hozom is őket. Köszönöm a megértésed! <3

      Törlés
  4. Kedves Nessa!

    Eszedbe se jusson ilyen! Végre azt érzem, hogy Te is ember vagy, nem pedig egy gép, aki mások miatt hajtja szét magát. Emberek vagyunk és a kimerülés ezzel jár.
    Én azt mondanám, hogy pihenj egy hetet, de ahogy megismertelek tudom, hogy nem fogsz. :)

    Üdvözlettel:

    Sorine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sorine! <3
      Oh, hát nem tudtam, hogy ennyire gépiesen csinálok mindent, de ember vagyok, azt hiszem, viszont nem szeretek késni. Ahogy te is mondtad, valóban nem csináltam, már olvashatjátok az új részt! :)
      Köszönöm a megértésed! <3

      Törlés
  5. Jajj,egyáltalán nem haragszunk! :)

    Várom a részt , de azt sajnos csak vasárnap tudom elolvasni,mivel táborban leszek. :/

    Kívánom,hogy sikerüljenek a dolgozataid. Nálunk holnap szalagavató lesz Úgyhogy 5darav 35perces óránk lesz, 10perces szünetekkel ...
    Puszillak és Mégegyszer sok szerencsét a dolgozatokhoz. :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3
      Semmi gond, sajnálom hogy megvárakoztatlak. :( Érezd jól magad, szép hétvégét! :)
      Puszi!

      Törlés
  6. Drága Nessa!

    Először is: meg ne próbáld. Remélem a holnapi napodat nem akarod azzal tölteni, hogy pihenés helyett írsz, mert biztosan nem azért mész haza, hogy a Blogger előtt görnyedj. Neked is van családod, és nehéz hetet tudhatsz magad mögött. Majd hozod az új részt jövőhéten, és remélem addigra sikerül kipihenned magad.
    A részek minősége pedig ne aggasszon, én nem veszek észre semmilyen negatív változást, sőt. Nekem egyre jobban tetszik a történet, várom a továbbbi csavarokat, hullámvölgyeket, mindent.

    Sok sikert kívánok a holnapi napodhoz, szorítok neked, hogy jól sikerüljenek a dolgozataid! :))))

    xx Lu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lu! <3
      Nem, nem azért jövök haza, viszont nem szeretek késni, egyszerűen frászt kapok tőle, ha nem csinálom meg amit kell.
      Köszönöm szépen, hogy ilyen kedves és megértő vagy velem! <3
      Szép hétvégét! <3

      Törlés
  7. Jaj,Nessie,ne erezd magad emiatt rosszul,tok termeszetes,hogy a suli fontosabb,mint az iras.:) De megnyugodtam,hogy legalabb nem csak nekem van ilyen huzos hetem,ugyanezt erzem,mint te,szerintem ha hazajovok holnap beesek az agyamba es alszok.:D Drukkolok dogaidhoz,remelem jol sikerulnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágaság! <3
      Köszönöm, igazából ugyanolyan fontos mindkettő, csak erre kevesebb időm van. :(
      Hát nem, nem csak neked volt ilyen heted. Mostantól én is ugyanezekkel a tervekkel nézek szembe a hétvégével.
      Szorítok én is neked! :)

      Törlés