2015. március 18., szerda

Sziasztok!
Nem is tudom, hogy kezdhetném. A rész háromnegyede kész van, ha akarnám, befejezhetném még ma este, de igazság szerint nem akarom, mert nem találok benne egy olyan sort se, ami tetszik. Egy kis időt kérnék, nem akarok olyat kiadni a kezem közül, amit még én se szeretek, nemhogy ti. Sajnálom, sokan írjátok, hogy mennyire szeretitek csütörtökönként elolvasni a részeket, erre én most bejelentem, hogy nincs kész, és ez már nem először fordul elő.
Ne haragudjatok, az utóbbi időben túlvállaltam magam, túl sokat akarok egyszerre, de nem bírom a tempót. Holnap amint hazaérek elkezdem újraírni a részt, és legkésőbb késő este felteszem. Bocsánat, tényleg, nem fog többször előfordulni.
Köszönöm, ha megértitek.

3 megjegyzés:

  1. Szia Nessa :)
    Szerintem senki sem fog megharagudni, ha egy nappal később olvashatja a részt. Ezért nem kell bocsánatot kérni, egy nap ide vagy oda, kész. Tud várni mindenki, főleg hogy milyen csodálatos részeket szoktál feltenni :)
    Szerintem biztos az is tetszene mindenkinek amit nem teszel fel, de ha te újra szeretnéd írni akkor nyugodtan :)
    Réka ^^

    VálaszTörlés
  2. Nessa! Nem haragszunk! Egyszerűen csak tisztelni tudlak hogy van erőd ujrairni a reszt. Varjuk a reszt 😁

    VálaszTörlés
  3. Drága Nessa!
    Hogy haragudnánk? Ne butáskodj, mindenkinek sok dolga van főleg így az év vége felé... Vagyis nekem már év vége van. :D
    Nagyon várom a részt, nem is tagadom, de az a fontos, hogy te elégedett legyél. Ne erőltesd túl magadat! <3
    Ölellek!

    VálaszTörlés