2014. május 11., vasárnap

Prológus

Sziasztok! :)
El sem hiszem, hogy eljött ez a nap is! Megnyílik a 6. blogom, ez hihetetlen, hihetetlen, hogy már körülbelül 2 éve itt vagytok nekem és támogattok. Csodás érzés, nagyon köszönöm! <3
Különösen jó érzés feltenni most a prológust, mert ezt a blogom olyanok is elkezdik most olvasni, akik a példaképeim írás terén, és soha nem gondoltam volna, hogy valaha is felkelti az érdeklődésüket a "munkám". Szóval, remélem, hogy nem fogok nektek sem csalódást okozni! 
Még egy dolog, amiről beszélni akarok, azután hagylak titeket olvasni: nagyon köszönöm mindenkinek, aki velem volt tegnap este és "együtt néztük" az Eurovízióst Dalfesztivált. Éjfél után teljesen túlpörgött az ask oldalam, annyi kérdést kaptam. Egy élmény volt veletek nézni, és ezúton is gratulálok Kállay Saunders Andrásnak, aki 5. helyezett lett! *proudface*

Ölel titeket: Nessa. xx


Egy történet arról, hogyan szúrj el dolgokat, tedd őket jóvá, majd szúrj el újra mindent.

Mit kereshet a One Direction, és a " világ legtehetségesebb, legsikeresebb énekesnője" Mira Hemmings egy farmon? Igen, bizony, egy farmon. És miért?
A sikernek ára van, ebben az esetben pedig a fiúkák nagy része kissé elszállt magától, énekesnőnk hasonlóképpen, és mivel közös a menedzser és kiadó, ráadásként pedig Mira-t megáldotta az Isten egy ikertesvérrel, elpaterolták őket az Isten háta mögé, egy amerikai farmocskára "józanodni".
Alanyaink:
Harry Styles, a legkevésbé elszállt, kissé még gyermeklelkű 20 évesünk, aki ezt az egész kiruccanást egy bulinak tartja, és tulajdonképpen még örül is neki, mert szeretne egy kicsit pihenni. Talán a legnagyobb hibája az, hogy volt egy kis afferja az egyik Kardashian lánnyal.
Louis Tomlinson, arrogáns, régebben mindig bohókás csávókánknak kissé megártott a siker, és csak akkor száll le a földre, ha a barátnője szépen megkéri erre. De Eleanor-t egy időre kénytelen hanyagolni, míg a kis pihenőjüket élvezik a farmon. Nem igazán tetszik ez neki, ezért előreláthatólag a megszokottnál is undokabb lesz mindenkivel, kivéve 4 barátját.
Niall Horan, inkább Harry-hez hajaz, habár egy kicsit eleresztette magát és kezd helyes kis úszógumikat növeszteni. De ha csak ez lenne a baj! Időről időre nagyobb hülyeségeket csinál, hiszen nem épp példamutató dolog letolni a nadrágunkat egy élő műsorban, csak azért, mert a műsorvezető azt mondja "egy kicsit meghíztál, Niall". Kipróbálta már a neonzöld hajszínt, aztán bekékült, míg emo stílusba váltott, aztán rájött végül is, hogy nem való neki az örökös szomorkodás, így a hajszínskála végére ismét szőkévé vált, s ezzel együtt kezdte visszanyerni normálisabb énjét is.
Közeledünk főszereplőnkhöz, de előtte még van valakink...
Zayn Malik, hobo stílusba átmenő, tetoválásokkal tarkított cigifüggő bandatárs, kissé parázik az egyre közelgő esküvője miatt, talán ezért hagyja elburjánzani az arcát és szív egyre több káros anyagot. A szája is kinyílt kissé, előszeretettel folyik vitákba nálánál néhány kilóval nehezebb, és sötétebb bőrű rapperekkel, szerencséjére elég fürge, és gyorsabban tud futni, mint egy elefánt. Egy időre maradnia kell az elektromos ciginél.
És végül, de nem utolsó sorban...
Liam Payne, ismertetőjelei:

  • Tökéletesen hátul lenyalt, elől felzselézett haj
  • Ray-Ban napszemüveg.
  • A szájában mostanában egyre gyakrabban fityegő vékony, állítása szerint mentolos cigi.
  • Ha 50 méteres körzetben elsziszegett csúnya szavakat hallasz, az nem lehet más, csak ő.
  • Mostanában szeret egyre többet piálni, ilyenkor Zayn lakásának erkélyén parádézik, hergelve ezzel szeretett rajongóit, akik oroszlánként védik a példaképüket, és kérik, ne kövessen el öngyilkosságot. Esze ágába sincs ilyesmi.

Hogy mi váltotta ki ezt a fajta viselkedést a régi Daddy Direction-ből? Több dolog is, pénz, hazugságok, pénz, pénz, hírnév, és egy lány, kinek neve Sophia Smith. Csúfos szakítás volt, az biztos, Ms. Smith szépen kitette a szűrét szegény srácnak. Mindenesetre Liam legfőbb (új)tulajdonságai közé tartozik, hogy bunkó, arrogáns, pökhendi, seggfej, gonosz megjegyzéseket tesz és mindenkit kritizál, emellett állítja, ő a világ közepe és mindent megkaphat. Ami a szívén, az a száján. Talán éppen miatta kerültek a srácok ide, erre a szép, tyúkszarral tarkított helyre.
És végül...
Mira Hemmings, első ránézésre egy kedves, gyönyörű lány, amikor kinyitja a száját és énekelni kezd csak fokozza ezt, de ha nem énekel, csak nyafog, s a Liaméhez hasonló elképzelései vannak. Valamikor tényleg egy kedves, aranyos, kissé talán visszahúzódó lány volt, most pedig nyafogós, hisztis drámakirálynő. Hercegnőnknek fogalma sincs arról, hol találja magát és a puccos, rózsaszín párducmintás bőröndjét, amikor véget ér a limóút. Meglepetés várja a Sony Music üdvöskéit, a Happy Horses Farm hülye nevének ellenére szeretettel várja, a "találj vissza önmagadhoz" túrára szoruló sztárocskákat, mely néhány személynek különösen szórakoztató lesz. Jó szórakozást!

52 megjegyzés:

  1. Júúúj! Én már nagyon kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle! Megmondom őszintén tippem sincs....
    Végre lesz megint értelme a csütörtököknek, mivel újra lesz egy blog, amit olvashatok Tőled.
    Nagyon várom már, hogy elolvashassam az első részt!
    Csütörtök merre vagy? Siess, de azonnal! <3 <3 Puszi és további szép vasárnapot! <3 <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Nessa!

    Hát én nagyon jót nevettem ezen, és már alig várom a folytatást. :D Kiváncsi vagyok, mi fog kisülni ebből.

    xx Lu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Örülök, hogy sikerült mosolyt csalnom az arcodra. :) <3

      Törlés
  3. Jajj de nevetek! :-D
    Nessa ez már most zseniális! Már ez a kis bevezető nagyon tetszett!! :-)
    Nagyon várom az első részt!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszett!:)

      Törlés
  4. Hát, én imádtam. Én úgy imádlak téged! Mindig előállsz valami újjal, ami nekem mindig tetszik. Csakis miattad várom a csütörtököket! *-*

    VálaszTörlés
  5. Drága, drága Nessa!
    Hű!
    Igazából ez volt az, amit először kinyögtem, már most érzem, hogy ez a blog is - csakúgy, mint a többi - valami fantasztikus lesz. Imádtam, ahogy leírtad a tulajdonságaikat, néhányon fel-felröhögtem, és még most is vigyorgok, mint valami elmeháborodott.
    Tetszik, nagyon tetszik, és tülkön ülve várom a csütörtököt, hogy megtudjam, mégis mi lesz ebből az egészből. :)
    Ezerszer ölel,
    J. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága! :)
      Örülök, hogy tetszik és köszönöm, hogy ilyen pozitív vagy ezzel kapcsolatban. :) <3

      Törlés
  6. HEY HO, DRÁGA NESSA, MEGJÖTT MADISON!
    Nos, nem is tudom mit mondjak. Elsőnek is brühühü, amiért nem találtam el a sztorit, bár meg is lepődtem volna, ha sikerül belelátnom a fejedbe! Megleptél, mint mindig, és talán most fény derül arra az őrült Nessára, aki eddig kicsit komolyabb burokba rejtette remek humorát. Az ötlet nem hétköznapi, de végre örülök, hogy képek kaptok a lakhelyemről! :3 Jó, nem pont, de én is falusi vagyok, szóval irigykedve olvashatom majd, ha sztárocskáink megfejhetnek egy tehenet, mert én is megszeretnék már fejni egyet, de eddig nem sikerült! Aztán meg majd miattad várhatom a férjeimet vidékre, hogy esetleg a sztori majd valamikor valóra válik velem a főszerepben, és a fiúkat a közelembe veti a sors, meg a menedzser. Majd fejünk együtt tehenet, s csak azért, mert ezt a lehetőséget te vetetted fel, téged is meghívlak egy közös tehénfejésre, mit szólsz? :3
    Az írásstílus nekem talán kicsit szúrja a szemem. Ne értsd félre, ez is igazán nagyszerű, de eddig kicsit komolyabban fűzted a dolgokat, persze azt is viccesen. Míg az inkább kicsit komolytalan. Nem rossz, egyáltalán nem, sőt, nagyon is tetszik, amit kihozták belőle, csak nekem eddig nem olyan írásstílus lebegett a gondolataiban, mikor kimondták, hogy Nessa, mint amilyen a mostani fogalmazás.
    Mindettől eltekintve, érdeklődve várom, hogy mit rejtegetsz még a tarsolyodba, mert egyszerűen hihetetlen vagy, és már most érzem, hogy mint mindegyiken, ezen a sztorin is sokat nevethetek majd. És reményeim szerint még egy románc is kialakulhat a nagy kecskefejés közepette. Mert hogy kecskét is muszáj fejnünk, magától érdeklődő. De várj...Azt hiszem leesett nekem valami. Kopp.
    Ha az a farm neve, hogy Happy Horses, akkor...Nincs sem tehén, sem kecske? :c Akkor mit fogunk fejni?! LOVAT NEM FEJHETÜNK!
    Na, azt hiszem nekem is elment az eszem. Egyébként meg, válaszoltam az email-re, csak gondoltam értesítelek róla.
    Sok-sok puszi és ölelés: Madison G. Wyla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Madison! XDDDD Te jó ég! :'D
      A te kedvedért lesznek tehenek is, csak hogy boldog legyél! :'D <3
      Megnyugtatlak, nem leszek mindig ilyen komolytalan, sőt. :D
      Köszönöm a kedves szavakat!

      Törlés
  7. Drága Nessa!
    Na most nagyon felpörgettél, csak úgy pörögnek most az agykerekeim hogy mi is lehet majd az első részben, majd a többiben.
    Már most megszerettem ezt a blogot és nagyon várom az első rész felkerülését.
    Ahogy le írtad a szereplőket nekem nagyon tetszett, és az hogy egy farmon lesznek, hát elég érdekes lesz, és ez tetszik, nagyon is!
    Néhányszor miközben olvastam a sorokat fel nevettem, na jó nagyon felnevettem... :D Szóval izgatottan várom hogy jöjjön az első rész és a második, a harmadik és az összes rész! :D Már most azt kívánom hogy legyen csütörtök! :)
    Ja és még annyit hogy nagyon szép háttért választottál! :)
    Valamint is nagyon büszke vagyok Andrásra! Az én szememben ő akkor is az első helyen van! És az hogy még Anne ki is tweetelte hogy "I'm running, running..." hát én szinte felsikítottam :D
    Cappy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága! :)
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)
      András nekem is az 1. helyen van, nem tetszett az osztrák dal.

      Törlés
  8. Kedvesdrága Nessa !

    Na ilyen prológust sem olvas gyakran az ember ! Nagyon megmosolyogtattál, ezerszer és még ezerszer köszönöm, hogy elkezdted a 6. (!!!) blogod. Reméljük ez is olyan sikeres lesz mint a többi !
    Egyedi, remek, csodálatos szavakkal jellemezném soraid, melyek mosolyt csaltak arcomra. Szuper volt, ahogy leírtad a srácokat, nagyon tetszett.
    Nem tudom, hogy fogom kibírni csütörtökig, mert annyira felcsigázott a prológus, hogy mindjárt kiugrok a bőrömből !

    Én is nagyon boldog vagyok, hogy András ilyen jó helyezést ért el, bár a győztessel nem igazán értek egyet (saját vélemény !)

    Xx, Tara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Haha, mertem remélni! :D
      Köszönöm szépen! <3
      Én sem értek egyet a végeredménnyel, de ez van... :/

      Törlés
  9. Kedves Nessa!
    Alig tudok mit mondani. Én ilyen prológust még életembe nem olvastam. Alig fogom kivárni a kövi rész!!!!!!!!!!Meg majd mi fog történni azon a farmon a "Miss. Drámakirálynővel" és az 5 "Tajparasztal"

    Xxx, Amanda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Amanda! :D
      Haha, ezek a becenevek. :D Minden kiderül majd. :3

      Törlés
  10. Szia megint én. :D Benne lennél egy cserébe?
    http://emilynolt.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  11. Drága Nessa!
    Megígértem, hát itt lennék. Mint említettem, tényleg, annyira rossz, hogy csak most kezdek el olvasni tőled pedig már hamarabb kellett volna, és nyáron -felírva a képzeletbeli listámra-, a többi blogodat is biztosan elolvasom, mert érdekel, hogy azok miről szólnak, ilyen fantáziával bakker, tényleg, nem sok minden derült ki, mégis épp elég, és olyan fura alapötlet, mégis egyedi és iszonyúan tetszik! Kíváncsi vagyok a kivitelezésére, biztosan valami hihetetlen lesz, ezután a prológus után. Várom az első rész, remélem időben érkezem és eltudom olvasni, na meg azt, hogy nem maradok le, ha mégis akkor sajnálom, és később mindenképp pótolom!<33
    Rengeteg puszi,
    Vivian

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vivian!
      Talán nevetségesnek tartasz, de remeg a kezem, miközben válaszolok neked. Annyira jól esnek a szavaid és nagyon örülök, hogy sikerült elnyernem a tetszésed! Köszönöm szépen, remélem, nem fogsz bennem csalódni! :)

      U.i: Csak figyelmeztetlek, hogy az első 2 blogom rettenetes, legalábbis az eleje mindkettőnek borzasztó! :D <3

      Törlés
  12. Szia Nessus!
    Jaj, már most imádom. Azt pedig végképp, hogy lesz mivel eltöltenem a csütörtö délutáni angolóra unalmas perceit.
    Persze, ne hidd, hogy a te blogod csak arra jó, hogy elűzze unalmamat a monoton tanórán :)
    Egyszerűen fantasztikus vagy, és ez a műveiden is meglátszik - igen, műveiden :)
    Rengetegsok sikert eme és minden eljövendő blogodhoz!
    BB

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      De aranyos vagy! Köszönöm szépen!:) <3

      Törlés
  13. Drága Nessa!

    Először is engedj meg nekem, egy hatalmas wowt.
    WOW! Te aztán tudod, hogyan kell felkelteni egy olvasó figyelmét. Őszintén szólva, eszembe sem jutott, hogy egy farmon játszódhat, de annál jobban érdekel, ráadásul egy olyan Liammel, akinek a karaktere emlékezetesnek ígérkezik. Már nagyon várom, hogy mit hozol ki az ex Daddy Direction-ből.
    WOW azért is, mert a többi srác is átalakult az idő folyamán, amit remekül írtál le és ezáltal mégjobban forognak bent a kereim. Niall, Niall, Niall, te kis huncut!
    És ebbe kis bevezetőbe megismerteted velünk a humorod, amit nem is értem, miért rejtegettél előlünk. Ugye nem fog eltűnni ez az oldalad?
    Mirát valahogy így tudtam elképzelni, legalábbis a külseje alapján. Nem tudom, mit hozol majd ki belőle, de eddig érdekesnek tűnik.

    Várom mit fogsz ebből kihozni:
    Eleanor xxxxx <3

    U.i.: Ugye lesznek benne tyúkok? Egy romantikus ürülék kapargatás egy életre szóló barátság/szerelem alapja. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Eleanor! :)
      Nem rejteetem a humorom, csak próbálok viszonylag normálisan viselkedni, itt viszont nem fogok, minden hülyeségem kiírom itt! :D
      Lesznek benne tyúkok, a te kedvedért azok is lesznek! XD

      Törlés
  14. Kedves Nessa!

    Először avval kezdeném, hogy nagyon nagyon sajnálom , hogy nem írtam neked még sosem, nagyon régóta olvasom a blogaid, sőt mindegyiket végig olvastam és tűkön ülve vártam a napokat amikor a részeket hoztad és egyszerűen én sem értem miért nem írtam neked még egyszer sem. Most viszont megígérem, hogy mindig írni fogok! Imádom az összes blogodat és lehet érdeke, hogy én itt most a régi blogaidról beszélek csak egyszerűen úgy érzem tudnod kell ezeket a dolgokat. Talán hihetetlen talán nem, nem tudom de az Elloptad a szívem nevű blogodat már talán 3-szor is elolvastam, csak úgy mint a Nothing like us-t.
    Áttérve erre blogra, nagyon kíváncsi voltam már a prológusra hiszen fogalmam sem volt, hogy mi lesz a történet alapja. Persze nekem is voltak elképzeléseim de tudtam jól, hogy azok nem fognak teljesülni, hiszen te mindig valami különlegest és egyedit alkotsz :)
    Nagyon tetszik az ötlet és érdekes elolvasni a fiúk tulajdonságait és viselkedésüket, nagyon kíváncsivá tettél velük. Mira karakterére érdekesen hangzik, érdekes lesz ahogy majd a fiúkkal fog viselkedni ezt már most tudom. Őszintén szólva nem is tudom mit írhatnék még. Talán még azt tudom írni hogy rettenetesen várom a következő részeket és lehet érdekes ilyet írni, de sok sikert és remélem sikeres blog lesz (bár ahogy az írásaid ismerem nem kételkedek benned :) ).
    xx, Faith

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Ne sajnáld, örülök, hogy most írsz. Köszönöm szépen a kedvenc szavakat, nagyon jól estek. Remélem, a továbbiakban sem okozok csalódást!:) <3

      Törlés
  15. Egy farm. Ami tele van csirke és lószarral. Ez most komoly? :DDD Hát, hallod Húsruhás barátném, mindenre gondoltam csak erre nem! :D Most vagy én hallucinálok, vagy tényleg a fent íródott szavak vannak odaírva, és egy komédia kategóriába sorolható történettel állsz elő. :D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, hogy lesz, milyen lesz - bár nem akarok megöregedni, szóval.. :D
    Sok sikert, Drága a folytatáshoz ;D

    Ölel,
    BMG.
    Alias; Barbara Margaret Zsönöviev Miranda Ketrin Fitzpatrick.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nincs tele vele. :D
      Igen, többnyire komédiának tervezem, bár nem tudom, mi lesz belőle.
      Köszönöm!:)) <3

      Törlés
  16. Drága Nessa! <3
    Ez a blogod most teljesen más mint a többi, történetét illetve..a szereplők is más személyiségek, DE nagyon, nagyon, nagyon tetszik.kiváncsi vagyok *-* Úgy hiszem a prológusból hogy ez felettébb vicces, és különös lesz^^

    Ui.: Szép volt Kállay :)
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Köszönöm, hogy ilyen pozitívan állsz hozzá! :) <3

      Törlés
  17. Ez felkeltette az érdeklődésem, jó kis történet alakulhat ki belőle és nem tűnik sablonnak eddig.

    VálaszTörlés
  18. Hú.. :)
    Mint mindig, sikerült meglepned!:)
    Nagyon kíváncsivá tettél ezzel a 'kis' bevezetővel! :) Eddig tetszik, igaz kicsit szokatlan, de érzem ez nem lesz az az megszokott szerelmes történet! Vagyis szerintem :D De majd meglátjuk! :P
    Már várom nagyon az első részt! :)

    Èn is néztem a Dalfesztivált!:P
    Nekem tetszett az a Nő/Férfi/kitudja..:'D f*sza volt a hangja, de tényleg!:D Viszon nem ő volt a legjobb! Szerintem azért nyerte meg mert különc! Nekem pl a Máltaiak jobban tetszettek! :P Na meg az Andràs is jobb volt!:D De az 5.hely is nagy szó!:) Ès Harry Styles anyujának is tetszett, gondolom láttad twitteren a kiirását!:D

    -Ráhel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, valóban nem lesz az. :D
      Igen, szerintem is csak ezért nyerte meg, bár tényleg nem volt rossz. Láttam Anne kiírását! :D <3

      Törlés
  19. Aww, nagyon tetszik a prológus! És örülök hogy Luke is benne lesz, csak ha valakivel összejön, akkor rohadtul fétékeny leszek:D Nem tudom miért csinálom ezt, mert soha nem lesz az enyém, még annak is kicsi az esélye, hogy találkozzak vele:D Nah, de mindegy..:) Annyira mérges vagyok, hogy pont csütörtökön megyünk osztálykirándulásra:( De amint hazajövök, megígérem, hogy elolvasom <3 Ahogy ismerlek, tudom, hogy ez is egy nagyon-nagyon jó fanfic lesz x :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Drága, megvár téged a rész, érezd jól magad! :) Köszönöm! <3

      Törlés
  20. szia! elküldöd kedvenceinket a senki földjére egy farmra... eskü szerintem ha 10 évre bezárnak egy lyukba hogy gondoljak ki valami vicceset, akkor se jutna eszembe. :) tök izgatott lettem, és nagyon-nagyon várom a sztár élet ez oldaláról szóló megközelítést :))) sok hosszú részt kívánok *-*
    L*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igazából, fogalmam sincs, hogyan találtam ki ezt a hülyeséget. :D Köszönöm!

      Törlés
  21. Jézus ereje :o Hát ez k*baszott érdekes, és főképp szórakoztató lesz :D Bocsánat a csúnya kifejezésért, remélem nem haragszol meg érte :D
    Nessa jó ideje már annak hogy rátaláltam az írásodra, és azóta megszállottja vagyok a történeteidnek :) De ez a történet, valóban más lesz mint az eddigiek :D Várom az első részt *.*

    VálaszTörlés
  22. Ez nagyon jó! KIváncsi vagyok mi lesz belőle :)

    VálaszTörlés
  23. Komolytalan ez a te stilusodhoz/imagedhez:( de varom a folytatast!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cica, a valóságban én vagyok a legkomolytalanabb ember. Mindig a legrosszabb pillanatokban kezdek fuldokolva nevetni, ontom magamból a hülyeséget és rosszabb vagyok, mint egy fiú. Nen ismersz, nem tudod, hogy viselkedej a barátaimnal, de talán nem is akarod tudni. :D Hidd el, ez a blog nagyon is én vagyok, csak egy másik szempontból.

      Törlés
  24. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen! Ne b*ssz fel! Ne haragudj, de te nagyon buta vagy! Ez egy fanfic, nincs semmi valóságalapja, ezt a személyiséget én találtam ki nekik! Nézd már meg az előző blogjaim, mielőtt megpróbálsz kioktatni!

      Törlés
  25. Drága Nessa!

    Már réges-régen szerettem volna Tőled olvasni, hiszen ajánlottak is, mindenkitől csak jót hallottam felőled. Úgyhogy, amikor megláttam az új blogodat, rögtön boldog lettem, hiszen így esélyem volt egy történeted az elejétől végigkísérni! :)
    A prológus... te jó ég, valami hihetetlen tökéletes lett, én még sosem olvastam ilyet, és ahogyan olvasom, látom, hogy nem csak engem leptél meg vele, hanem másokat is! Ha azt mondom, hogy felkeltetted az érdeklődésemet, még nem is fejezem ki jól, hogy mennyire kíváncsivá tettél. Nem szokványos történet, sosem olvastam még ehhez foghatót se - pedig még csak a prológusról beszélünk.
    Csodálatos kezdés volt, imádtam! <3333

    Millió puszi, Azy

    UI: És ne foglalkozz azokkal, akik azt hiszik, hogy amit írsz, az valóság, legyen az ő bajuk, hogy ennyire értetlenek! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Azy! :)
      Még mindig nehezen fogom fel, hogy olvasod a blogom, a visszajelzésekből ítélve pedig még tetszik is. Tudom, hogy mindig ezt mondom, de nagyon köszönöm, sokat jelent számomra a véleményed! <3
      Puszi! <3

      Törlés
  26. Drága Nessám!
    Megint alkottál! :D Imádom a humorod, mert nagyon hasonlít az én "Goni" humoromhoz. :D Nemtudom szeretnéd-e de nem baj én már kitettelek ezzel a bloggal is! :) http://mean23.blogspot.hu/ Imádlak és már várom a 2. részt!! :D Puszi!

    VálaszTörlés