2016. október 15., szombat

Felmerülő lehetőség - könyvkiadás

Sziasztok!
Időtlen idők óta nem jelentkeztem ezen a blogon, de reménykedek benne, hogy azért látni fogjátok ezt a posztot, hiszen egy fontos dologról szeretnék beszélni, és kikérni a véleményeteket.
Az utóbbi időben konkrétan üldöz a könyvkiadás, ha beszélgetek valakivel biztos, hogy feljön ez a téma, aki tudja, hogy írok rákérdez, kiadókat ajánl, elérhetőségekkel bombáz, már befutott magyar írók jelennek meg teljesen random az instagram profilomon, és lájkolják be a képeim, én pedig azt hiszem, vettem a jelet, és bár sokadjára, de most igazán komolyan elgondolkodtam a könyvkiadás lehetőségén, illetve inkább azon, hogy beküldök egy kéziratot, a többi már nem rajtam múlik. Nagyon kritikus vagyok a magyar könyvkiadással szemben, nem azért, mert nem jó, hanem mert nem érzem magam elég jónak hozzá, és nem is szeretnék itt maradni Magyarországon a későbbiekben, ezek a "jelek" viszont megváltoztattak bennem valamit, és tökéletes lehetőségnek tartom ezt arra, hogy kilépjek a saját komfortzónámból, végre igazán önmagam legyek, és felvállaljam azt, aki igazán vagyok. 
Jelen pillanatban egyetlen egy történetemet érzem leginkább késznek arra a feladatra, hogy kézirat, és esetleg könyv váljon belőle, az pedig ezen a blogon található meg. Igen, tudom, hogy nem tökéletes, és rengeteget kell rajta alakítanom ahhoz, hogy megfelelő kézirat váljon belőle, de valamiért ragaszkodok hozzá, mert elmondhatatlanul szeretem még mindig Mira karakterét, és mindenkit, aki megjelenik ebben a történetben, szívesen venném elő őket ismét, és dolgoznék velük újra.
Nektek mi a véleményetek erről az egészről? Ha ti azt mondjátok, hogy hagyjam a fenébe az egészet, akkor azt fogom tenni, ha azt, hogy próbáljam meg, akkor az őszi szünetet azzal fogom tölteni, hogy átdolgozom a történetet, és házalok a kiadóknál. Nagyon fontos lenne, hogy valamilyen formában elmondjátok a véleményeteket, akár itt, kommentben, akár a jelenleg futó, She című blogomon, e-mailben, twitteren, askon, aki ismer, az facebookon, bárhol, ahol nektek jó. Nem veszem bántásnak, ha azt mondjátok, hogy ne csináljam, de mindenképp szeretnék visszajelzéseket kapni, addig nem vágok bele semmibe, amíg nem tudom, hogy ti mit szeretnétek.
Köszönöm! <3 

Nessa. x

5 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintrem próbáld meg! Sokak vágynak szerintem erre a lehetőségre és neked ez meg is adódott! Lehet, hogy sok munka lesz, de én azt mondom csináld meg! :* <3

    VálaszTörlés
  2. Drága Nessa!

    Mostanában nagyon eltűntem, de attól még itt vagyok ám. Mindig is úgy gondoltam neked ezzel kell foglalkoznod, valamint, hogy nem lehet elpazarolnod a tehetséged. Mindenképp próbáld meg! Nem tudom elmondani, hogy ez a történet mennyit adott nekem, és hányszor dobott fel vagy éppen siratott meg. Nem túlzás ha azt mondom, hogy ezt mindenkinek át kellene élnie. Sosem értettem honnan jön ez a nagy önbizalomhiányod, de tényleg az írás közben valami csodálatosat alkotsz és ezt egy kiadó sem hagyná szó nélkül! Nagyon-nagyon megérdemelnéd ha összejönnének az álmaid,de ahhoz az is kell, hogy adj neki egy esélyt! Remélem a következő hír már a megjelenés dátumáról fog szólni!❤

    Még mindig nagy rajongód: a sok mondanivalós lány ��

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Szerintem megfelelnél, mint író, és valószínűleg szeretnék mások is könyv formájában ezt a történetet, aki még eddig nem olvasta. Szerintem megérné belevágnod. Sikereket érhetnél el vele, mert nagyon jól írsz, és megállnád a helyed könyvíróként is, nem csak blogolóként.
    Bár tudod, az, hogy mi döntjük el, te mit tegyél, nem minden szempontból jó ötlet, mert ha többségben vannak, akik a könyvkiadást ajánlják,(márpedig biztos, hogy a többség ezt ajánlja) és te rábólintasz, hogy "oké, akkor legyen ez", nem biztos, hogy te ezt a döntést ezután is helyesnek fogod vélni,(persze magamból indulok ki) és akkor megint ott vagy, hogy nem tudod mit csinálj, mint ahogy perpillanat is, két tűz között vergődsz.
    Mert fennáll a lehetősége, hogy te ezt mégsem gondolod jó ötletnek, mert esetleg nem bízol magadban, és nem érzed jónak magad, mint ahogy azt írtad is. Itt nem az a kérdés, hogy mi mit szeretnénk, hanem, hogy te mit szeretnél. Meg szeretnéd osztani másokkal is ezt a történetet? Szeretnéd, ha többen ismernének? Ha igen, tedd azt, amit te jónak látsz, vagyis add ki ezt a történetet.
    Viszont, ha nem is vagy benne biztos, szerintem az lenne most a jó döntés, ha most kiadnád ezt a történetet, mint könyv, és megfigyelnéd mennyi, vagy mekkora az érdeklődés, vagy hogy mi történik majd a művel. Mert az lehet, hogy mi imádtuk, személy szerint én is nagyon szerettem (múlt idő, mert már befejezted), de nem biztos, hogy ezzel mindenki így lesz. Mert az emberek mind különbözőek.
    De én első lépésnek akkor is a megfigyelést ajánlanám. Akár biztos vagy magadban, akár nem.
    Ui.: szóval... Nekem ez a véleményem, és remélem, nem sértettelek meg egy-két mondatával.

    Mel xx

    VálaszTörlés
  4. Mindenképpen próbáld meg, csodásan írsz, és könyv formában még szívesebben olvasnám a történeteidet. A kiadó, amit végül választani fogsz, hihetetlenül szerencsésnek érezheti magát, amiért hozzáfordutál, sok sikert, szurkolok, hogy összejöjjön!

    Anna .x

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szerintem mindenképpen próbáld meg! A jövőben én is szeretnék egyszer egy könyvet kiadni, és jó lenne, ha az egyik kedvenc blogíróm ezt meg is tenné,és tanulhatnék majd tőle :) Ha sikerül, én biztos megvenném :))) *-*

    Love, Timi

    VálaszTörlés