2016. április 2., szombat

Életjel, személyes blog, és az #askNessa projekt

Sziasztok!

Nem tudom, van-e itt még valaki, aki emlékszik arra a Nessa nevű bloggerre, aki 6 fanfictiont is publikált... Na, hát ennek a bloggernek borzalmasan hiányoznak az irritáló karakterei, az olvasói pedig annál inkább.
Szóval, ha érdekel titeket, ha nem, szólnék, hogy életben vagyok, és csak azért teszem ezt meg, mert nem jut más az eszembe, amivel indíthatnék.
Az előző bejegyzésben volt szó egy bizonyos blogról, amit akkor indítanék, ha esetleg kíváncsiak vagytok rám is, nem csak az agyszüleményeimre, vagy  jobban mondva ezek mellett rám is. A címben említett #askNessa projekt - ami mostanság gyakran felmerülő téma az ask oldalamon is - ehhez kapcsolódna. Úgy okoskodtam, hogy a legjobb lenne azzal kezdeni ezt a blogot, hogy amolyan bemutatkozásképp olyan kérdésekre adok választ, amikre eddig nem tettem meg, és érdekel titeket, a jelszó: "minden amit tudni akartál Nessáról, de sosem merted megkérdezni". Nem olyan kérdésekre gondolok itt, hogy "Hány éves vagy? Ki a kedvenced a 1D-ből?", hanem olyanokra, amik az íráshoz és az évek óta tartó blogger pályafutásomhoz, és úgy önmagában az életemhez kapcsolódnak, vagy bármihez, amit tudni akartok rólam. Benne vagytok? :)
Ha igen, írjátok meg a kérdéseiteket kommentben, az ask.fm oldalamon #askNessa hashtaggel, vagy akár e-mailben a stolemyheartwithnessa@gmail.com címre jövőhét péntekig. Nem erőltetek semmit, a blog akkor indul el, ha ti azt akarjátok, hogy elinduljon, ha nincs rá igény, akkor magam miatt nem fogom csinálni, viszont ahhoz, hogy működjön, szükségem van rátok. 

Remélem, hogy mindenkivel minden rendben. <3 
Csak ennyit akartam, és tudatni veletek, hogy nagyon szeretek mindenkit, és nagyon-nagyon hiányoztok!

Sok puszi!
N. xx

3 megjegyzés:

  1. Drága Nessa!

    Ne hidd, hogy ilyen könnyen megszabadulsz tőlünk. Annyira jó lenne ha ez a személyes blog működne! Nekem lenne egy pár kérdésem, úgyhogy #askNessa . :D

    1. Mi adta az ötletet az EIWBNIEN című blogodhoz?

    2. Mi szerint döntötted el,hogy melyik történetben melyik fiú lesz a főszereplő?

    3. Hogyan szoktál írni? (Úgy értem szoktál-e vázlatot írni, már a legelején meg van-e az egész kerek történet, szoktál-e zenét hallgatni írás közben stb.)

    4. Mennyi időt töltesz írással?

    5. Próbálkoztál már olyan történettel is ami nem fanfiction?

    6. Mi javasolsz azoknak akik kezdő írók/még csak próbálkoznak írással?

    7. Mit gondolsz most a The 100-ról? :DD (Láttam, hogy nézed és kíváncsi vagyok mit gondolsz a 3. évadról.)

    Most ennyi jutott eszembe, de nagyon szeretném, ha megnyitnád azt a blogot. Szerintem mindannyiunknak hiányzol! És remélem te is jól vagy! ♥

    - sok mondanivalós lány

    VálaszTörlés
  2. Nem felejtünk el téged ilyen könnyen. Azt, aki szebbé tette a péntekeinket?
    Nekem is van néhány kérdésem. E-mailben el is küldöm őket.
    Veronika
    Ui.: Még most is megnézem minden nap, hátha van új rész, de aztán rájövök, hogy vége.

    VálaszTörlés
  3. ÜDVÖZÜLÉS
    Én pénzember vagyok hajlandó kamatozású hitelek 2% havonta, a 3000 € 10.000.000 €, mint a hitel ajánlatot, én akkor készen áll minden kategóriákba tartozó személyek , cégek, mindenféle üzleti szervezetek, magánszemélyek és az ingatlan befektetok, adok hitelt nagyon olcsó és mérsékelt árakkal. Akkor keressen meg ma, ha érdekelt abban, hogy ez a kölcsön, forduljon hozzám több információt a hitel folyamat, folyamat, mint a hitelfeltételek között, és kérjük, jelezze a hitelkérelmek a pontos összeget, amit szeretne, és a futamido.

    KAPCSOLAT: leonorcastro605@outlook.com
    KAPCSOLAT: leonorcastro605@outlook.com

    VálaszTörlés